Μια βόλτα - μια εκδρομή που μου έμεινε αξέχαστη.

 Διαβάστε τις ιστορίες μας παρακάτω. Ελπίζουμε να σας αρέσουν.


Ο Παναγιώτης Π. διηγείται μια παράξενη εκδρομή στο δάσος...

Ένα χειμωνιάτικο πρωί ξεκίνησα εγώ και η οικογένειά μου να πάμε εκδρομή. Θα πηγαίναμε να επισκεφτούμε ένα δάσος που υπήρχε κοντά στην Κομοτηνή.

Έτσι, μια Κυριακή του Γενάρη μπήκαμε στο αμάξι και ξεκινήσαμε για το δάσος. Φτάσαμε σε αυτό μετά από μισή ώρα.

Το τοπίο ήταν πανέμορφο. Παντού είχε πανύψηλα πεύκα, ενώ ακούγαμε διαρκώς τα τιτιβίσματα των πουλιών που πετούσαν στον αέρα.

Αφού περπατούσαμε για αρκετή ώρα, ξαφνικά βρήκαμε ένα πολύ μεγάλο κόκκινο σπίτι. Ήταν το σπίτι της Κοκκινοσκουφίτσας. Δεν μπήκαμε όμως μέσα για να μη μας φάει ο κακός ο λύκος. Καθίσαμε έξω στην αυλή και παίξαμε μπάλα με την αδερφή μου.

Μετά από αρκετές ώρες γυρίσαμε πίσω στο σπίτι μας. Πέρασα καταπληκτικά! Το παιχνίδι στη φύση ήταν απολαυστικό. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν πως θέλω να κάνω συχνά τέτοιες εκδρομές.




  Η Αφροδίτη γράφει για μια όμορφη εκδρομή στη Νυμφαία.  


Το καλοκαίρι μαζί με τους γονείς μου και το αδέρφια μου, πήγαμε μία εκδρομή στο δάσος της Νυμφαίας.

Ξεκινήσαμε χωρίς το πρωί για να απολαύσουμε τη φύση και τον καθαρό αέρα της.

Είχαμε πάρει μαζί μας φαγητά, αναψυκτικά, νερό και διάφορα παιχνίδια. Καθίσαμε απολαύσαμε το φαγητό, το παιχνίδι και μετά αποφασίσαμε να εξερευνήσουμε το δάσος.

Tο απογευματάκι πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Αν και ήμασταν κουρασμένοι, μείναμε πολύ ευχαριστημένοι και χαρούμενοι από την εκδρομή μας. Η όμορφη φύση, ο καθαρός αέρας μας έκαναν να ηρεμήσουμε και να χαλαρώσουμε.





Ένας περίπατος στο βουνό από τη Μαρία - Ειρήνη.


Πέρσι το καλοκαίρι πήγαμε μια ωραία εκδρομή στο βουνό με την οικογένειά μου.

Το τοπίο ήταν πολύ ωραίο γεμάτο ψηλά δέντρα και ωραία λουλούδια. Τα δέντρα ήταν πεύκα, έλατα και καστανιές. Τα πουλιά κελαηδούσαν και ακουγόταν ο ήχος του νερού από το ρυάκι. Με την αδερφή μου παίξαμε πολλά παιχνίδια και επιστρέψαμε χαρούμενες στο σπίτι.

 



Η Μαριλένα ζωγράφισε και έγραψε για μια όμορφη οικογενειακή βόλτα.

Ένα απόγευμα μαζί με την οικογένειά μου πήγαμε στη Νυμφαία.

Αφού παρκάραμε, αρχίσαμε να περπατάμε στα διάφορα μονοπάτια του δάσους.

Αυτό που μου άρεσε πάρα πολύ ήταν ότι βρήκα πολλά μικρά πευκάκια και μανιτάρια μικρά και μεγάλα. Επίσης, δεν μπορώ να ξεχάσω τις μυρωδιές του δάσους όπως το βρεγμένο χώμα, το ρετσίνι και τα αγριολούλουδα. Φεύγοντας απόλαυσα τα υπέροχα χρώματα του ηλιοβασιλέματος.




Διαβάστε τώρα την εκδρομή της Βάγιας...

'Ένα σαββατοκύριακο μέσα στο καλοκαίρι ανεβήκαμε στο βουνό για περπάτημα με την οικογένειά μου.

Εκεί που σταματήσαμε είχε γύρω μας πολλά πεύκα και πολλούς πράσινους θάμνους.

Επειδή ήταν καλοκαίρι τα πουλιά κελαηδούσαν συνέχεια, η ατμόσφαιρα μύριζε ωραία από τα ανθισμένα λουλούδια και τους θάμνους. Περπατήσαμε πολλή ώρα, μαζέψαμε λουλούδια, είδαμε τα πουλιά και παίξαμε με τα αδέρφια μου κυνηγητό.

Στην εκδρομή αυτή περάσαμε πολύ όμορφα και νιώσαμε χαρά και ευτυχία. 



Η εκδρομούλα της Κωνσταντίνας στον Τρελοχείμαρρο.


Πριν ένα χρόνο είχα πάει βόλτα με τις φίλες μου σε ένα λιβάδι λίγο πριν τον Τρελοχείμαρρο, το ποτάμι που χωρίζει την Κομοτηνή από το Κόσμιο.

Οι φίλες που ήταν μαζί μου ήταν η Βασιλική και η Ελπίδα, που τότε πήγαινε στην Έκτη Τάξη.

Είχαμε περάσει τέλεια.

Όλα μύριζαν φανταστικά. Εκεί υπήρχε μία ιρλανδική διάβαση και πήγαμε για να παίξουμε.

Μετά κάναμε έναν διαγωνισμό ποια θα μαζέψει τα περισσότερα λουλούδια. Νίκησε η Βασιλική.

Μετά πήγαμε στο ποτάμι και προσπαθήσαμε να μαζέψουμε ψάρια.

Πιάσαμε ένα, αλλά είδαμε ένα γλυκό γατάκι που μας νιαούριζε και του το δώσαμε.

Περάσαμε τέλεια εκείνη τη μέρα.





Μία υπέροχη επίσκεψη στο νησί της Σαμοθράκης γραμμένη από τον Θεολόγο.


Το περσινό καλοκαίρι πήγα στη Σαμοθράκη, ένα νησί του Βορείου Αιγαίου. Η αδερφή μου, η μαμά μου, η θεία μου και εγώ πήραμε το καράβι από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Η Σαμοθράκη είναι ένα πανέμορφο νησί. Υπάρχουν μεγάλες και μικρές κρύες βάθρες, ορμητικοί καταρράκτες και ψηλά βουνά. Ακούγονταν ήχοι από πουλιά, κύματα και φουγάρα από πλοία. Στους δρόμους της περιοχής μύριζε φρέσκια ρίγανη.

Βουτήξαμε στις βάθρες. Επισκεφτήκαμε τη Xώρα και φάγαμε σε μία όμορφη ταβέρνα.

Πέρασα πολύ ωραία! Είναι ένα φανταστικό νησί.

Εύχομαι να ξαναπάω και του χρόνου.




Μια εκδρομή του Άγγελου με καλό τέλος για ένα γατάκι...


Το προηγούμενο Σάββατο μαζί με τον Δήμο πήγαμε μια βόλτα με τα ποδήλατα σε κάτι χωράφια στο χωριό. Εκεί είχε πολλά λουλούδια χρωματιστά.  Κόψαμε μερικά για να τα δώσουμε στις μαμάδες μας. Τα λουλούδια μύριζαν ωραία όπως και οι αμυγδαλιές.


Ξαφνικά άκουσα ένα νιαούρισμα.  Είδα μια γάτα να την κυνηγάει ένας σκύλος. Αμέσως σκέφτηκα ότι πρέπει να προστατεύσω τη γάτα. Τη λυπήθηκα και την πήρα στο σπίτι.



Η βόλτα στη Νυμφαία. Κείμενο του Πάνου Χ.

Πριν κάτι μήνες η θεία μου πρότεινε να πάμε μία βόλτα στη Νυμφαία. Στην παρέα ήταν οι ξαδέρφες μου, εγώ και η μαμά μου. 

Πήγαμε με το αυτοκίνητο. Παρκάραμε και ξεκινήσαμε περπάτημα. Μετά, με τις ξαδέρφες μου μαζέψαμε λουλούδια. Στο μεταξύ μας ακολουθούσε ένας σκύλος που τον διώχναμε και ξαναερχόταν. Γέλια που κάναμε…

Μετά από αρκετή ώρα είπαμε να γυρίσουμε σπίτι γιατί πεινάσαμε. Περάσαμε τέλεια όλοι μας.






Μια ονειρεμένη εκδρομή στο Πάρκο Αρπακτικών Πτηνών Αγοράς Δράμας, από τον Δήμο.


Ένα από τα πιο όμορφα μέρη που έχω δει ποτέ και έκανα περίπατο στο δάσος είναι το Πάρκο Αρπακτικών Πτηνών στην Αγορά Δράμας.

Είχαμε πάει εκεί εκδρομή. Η διαδρομή ήταν μαγική. Παντού υπήρχαν δέντρα και το μόνο που ακουγόταν ήταν τα κελαηδήματα των πουλιών.

Καθίσαμε αρκετή ώρα.

Είδαμε κουκουβάγιες, μπούφους, γεράκια, αετούς, γύπες.

Ένας κύριος που ήταν εκεί μου έδωσε στο χέρι και κράτησα ένα γεράκι. 

Ένιωθα τόση χαρά. Πόσο θα ήθελα να έμενα για πάντα εκεί.


Άλλη μια θαυμάσια εκδρομή στο δασάκι της Νυμφαίας.

Γράφει ο Λάζαρος.

Πέρυσι μία μέρα του χειμώνα αποφασίσαμε όλη η οικογένεια μαζί να πάμε στο δάσος της Νυμφαίας, για να περάσουμε όμορφα. Ήμουν εγώ, ο Ιλαρίων, ο μπαμπάς και η μαμά.

Πήγαμε με το αυτοκίνητο και ο μπαμπάς στάθμευση σε ένα σημείο. Είχαμε πάρει μαζί μας και τα ποδήλατά μας.

Όλα ήταν πανέμορφα! Στα δεξιά και αριστερά μας είχαμε μεγάλα δέντρα, πεύκα κι έλατα. Ο αέρας ήταν καθαρός και μύριζε φρεσκάδα. Δυστυχώς δεν ακούγαμε τα πουλιά καθώς ήταν χειμώνας και είχε κρύο.

Κάναμε βόλτες με τα ποδήλατα σε διάφορα μονοπάτια και στη συνέχεια καθίσαμε σε ένα τραπεζάκι και φάγαμε διάφορα ορεκτικά. Περάσαμε πολύ ωραία!

Μακάρι να μπορούσαμε να το ξανακάνουμε!


Οι διακοπές της Ετζρήν στην πανέμορφη Θάσο.

Το καλοκαίρι που πέρασε και είχαμε τελειώσει την Τρίτη Τάξη πήγαμε με τους γονείς μου στη Θάσο.

Πήγαμε με το καράβι από την Κεραμωτή. Μέχρι να φτάσουμε στη Θάσο βλέπαμε τη θάλασσα και ταΐζαμε τους γλάρους.

Η θάλασσα μύριζε ψάρια.

Όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο όλα ήταν πολύ όμορφα!

Κάθε μέρα κάναμε μπάνιο στη θάλασσα. Το μεσημέρι τρώγαμε σε πολύ ωραίες ταβέρνες. Το βράδυ κάναμε βόλτες στην πόλη. Αγοράσαμε πολλά αναμνηστικά από τα καταστήματα.

Στη Θάσο περάσαμε με την οικογένειά μου πέντε φανταστικές μέρες. Θέλω πολύ να ξαναπάμε!



Η επίσκεψη της τάξης μας στο Οχυρό Νυμφαίας.

Γράφει ο Αλή.

Την προηγούμενη Πέμπτη πήγαμε με τον κύριο μας επίσκεψη στη Νυμφαία.

Περάσαμε με το λεωφορείο πολλά όμορφα βουνά.

Μέσα στο δάσος υπήρχε ένα οχυρό. Εκεί παλιά οι στρατιώτες κρύβονταν στον πόλεμο, για να μην τους σκοτώσουν οι εχθροί.

Το τοπίο ήταν πολύ όμορφο!

Όλα όσα είδαμε ήταν πολύ ενδιαφέροντα!

Η εκδρομούλα αυτή θα μου μείνει αξέχαστη!


















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις