Το αγαπημένο άθλημα του Παναγιώτη...

    


     Το αγαπημένο μου άθλημα είναι το μποξ.

     Μου αρέσει πολύ γιατί μαθαίνω πώς να προστατεύομαι από χτυπήματα αλλά και με ποιον τρόπο μπορώ να κερδίσω έναν αντίπαλο χρησιμοποιώντας μονάχα τα χέρια μου.

     Πηγαίνω στο μποξ τρεις φορές την εβδομάδα,  συγκεκριμένα κάθε Τρίτη Πέμπτη και Παρασκευή.  Το μάθημα ξεκινάει στις 7:00 και τελειώνει στις 8:00.

     Στην αρχή για ζέσταμα κάνω σχοινάκι.  Στη συνέχεια φοράω τα γάντια και το κράνος μου και κάνω ασκήσεις επάνω στο ρινγκ, στον χώρο δηλαδή που γίνονται οι αγώνες.  Μετά ο δάσκαλος χωρίζει τα παιδιά σε ομάδες και παίζουμε παιχνίδια ταχύτητας.  Στο τέλος κάνουμε υπόκλιση και φεύγουμε.

     Με αυτόν τον τρόπο περνάω ευχάριστα το χρόνο μου παρέα με δύο αγαπημένους μου φίλους, τον Δήμο και την Αφροδίτη!


Παναγιώτης Π.


 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις